REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
„Poti castiga premiile care te imprietenesc cu ziua”
Campanie promoţională pentru persoane fizice
02 octombrie 2023 – 19 noiembrie 2023
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- 1.1. Campania promotionala „Poti castiga premiile care te imprietenesc cu ziua” (denumitǎ în continuare „Campania”) este organizată de Societatea Strauss Romania S.R.L., cu sediul in Strada Nicolae Teclu nr. 51, sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/14081/1994, CUI 5990561 (denumită în continuare “Organizatorul” sau „STRAUSS”), in parteneriat cu REWE Romania S.R.L., cu sediul social in Str. Buşteni nr. 7, Ştefăneştii de Jos 077175, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/886/2005, CUI 13348610, atribut fiscal RO (denumita in continuare “Partenerul” sau “Rewe Romania”), telefon 0800 110 111.
- Campania se va desfasura cu sprijinul agentiei SIBS ROMANIA S.A., agentie colaborator si imputernicita de Partener, cu sediul social in Bucureşti, Bd. General Vasile Milea nr. 2H, parter, etaj 2 si etaj 4, sector 6,, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/1154/2001, CUI 13683215, atribut fiscal RO (denumita in cele ce urmeaza “Agentia REWE”) responsabila de identificarea si validarea castigatorilor
- 1.3. Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare “Regulamentul” sau „Regulamentul Oficial”), este finală si obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la acesta, urmând ca astfel de modificări sa intre în vigoare dupa anuntarea, în prealabil, a acestor modificări pe www.doncafe.ro/promo si pe www.penny.ro.
- Regulamentul este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant la sediul Organizatorului, pe www.doncafe.ro/promo si www.penny.ro, apeland linia telefonică a Campaniei 0748.800.300 (tarif normal in reteaua Orange), de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 17:00, in perioada 02.10-19.11.2023, cu exceptia sarbatorilor legale.
SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
- Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată.
SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- Campania este organizată şi se desfasoară pe teritoriul României, in conformitate cu prezentul Regulament, exclusiv in magazinele PENNY. aparţinând Rewe Romania (denumite in continuare “Magazine participante”), conform programului de functionare al fiecarui magazin, in perioada 02.10-19.11.2023, ora 23:59:59 (denumita in continuare “Perioada Campaniei”). Lista magazinelor PENNY este disponibila accesand https://www.penny.ro/my-stores#/.
- În situatia în care, pe Perioada Campaniei, se va mai deschide un magazin PENNY., acesta va fi inclus automat in prezenta Campanie.
- Dupa data incetarii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/intrerupe/prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru in mod public prin modalitatile mentionate in art. 3.1 din Regulament
SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
- Campania este deschisă tuturor clienţilor din cadrul Magazinelor Participante, persoane fizice, care:
- achiziţionează, in Perioada Campaniei, din oricare dintre Magazinele Participante, produse Doncafe participante la Campanie conform secţiunii 5 de minimum 25 de lei/bon fiscal.
- au domiciliul pe teritoriul Romaniei sau sunt rezidenti in Romania;
- au implinita varsta de 18 ani la data inceperii Campaniei;
- detin un card valid PENNY. in Perioada Campaniei. Pentru a se inscrie in Campanie, detinatorii cardurilor PENNY. trebuie sa fi solicitat/acceptat anterior participarea la astfel de campanii prin bifarea casutei referitoare la acordul sau de a fi prelucrate datele sale cu caracter personal in scop de marketing la momentul solicitarii cardului de fidelitate;
- au furnizat numarul de telefon pe formularul de solicitare card;
- confirma ca au citit si au inteles prezentul Regulament Oficial si ca sunt de acord in totalitate cu termenii si conditiile precizate de acesta.
- Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajaţii STRAUSS, ai Rewe Romania, angajaţii agenţiilor implicate, angajatii magazinelor participante, şi nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie).
- Participarea la această campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
- Se vor valida numai inscrierile participantilor care raspund corect indatoririlor din Campanie si care ofera datele reale de identificare mentionate mai sus.
- Persoanele care nu detin un card PENNY valid in timpul desfasurarii Campaniei nu pot participa la prezenta Campanie. Cardurile sunt proprietatea Rewe Romania, modalitatea de validare a cardului, de utilizare, transmitere, retragere si/sau anulare a acestuia, dupa caz, sunt in sarcina exclusiva a Rewe Romania si sunt mentionate pe pagina web www.penny.ro sau prin orice alte modalitati, la alegerea Rewe Romania. Pentru claritate, Organizatorul nu isi va asuma niciun tip de raspundere rezultata din orice aspecte legate de modalitatea de validare a cardului, de utilizare, transmitere, retragere si/sau anulare a cardurilor Penny.
SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
Produsele participante la Campanie sunt produse din portofoliul Societatii ce poarta marca Doncafe din categoriile: cafea prajita si macinata, cafea boabe prajita, cafea instant si mixuri (specialtitati de cafea), mixuri (Specialitati de cafea),ce se regasesc in Magazinele Participante, in limita stocurilor disponibile denumite in continuare ,,Produse Participante”.
SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- Pentru a intra in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze, in Perioada Campaniei, produse Doncafe participantedin categoriile mentionate la Sectiunea 5 in valoare totala de minimum 25 de lei pe acelasi bon fiscal si sa respecte urmatorul mecanism:
- Sa detina un card de fidelitate PENNY. valabil, in conditiile mentionate in prezentul Regulament;
- Sa achiziţioneze produse Doncafe de minimum 25 de lei pe acelasi bon fiscal;
- Cu ocazia achizitionarii Produsului/Produselor Participante, sa prezinte cardul de fidelitate PENNY. la casa de marcat, pana la momentul inchiderii bonului fiscal de catre casier, pentru ca acesta din urma sa scaneze cardul de fidelitate Penny
- Daca Participantul detine si prezinta un card PENNY. valid, iar documentul fiscal este emis in Perioada Campaniei, mai precis in oricare zi din Perioada Campaniei (02 octombrie 2023 – 19 noiembrie 2023), conform programului de functionare al Magazinelor Participante, de oricare Magazin Participant, pentru achizitionarea Produselor participante conform Regulamentului Oficial, Participantul respectiv este inscris automat in Campanie, respectiv la tragerea la sorti in urma careia poate fi desemnat castigatorul unui premiu in cadrul Campaniei.
- Sa detina un card de fidelitate PENNY. valabil, in conditiile mentionate in prezentul Regulament;
- Dupa finalizarea Campaniei, pana la data de 27 noiembrie 2023, Partenerul va exporta toate numerele de bon care atesta achizitia de Produse Participante si seriile cardurilor de fidelitate PENNY. care indeplinesc conditiile de participare, conform mecanismulul Campaniei descris mai sus;
- Lista cu aceste informatii va fi trimisa de Partener catre STRAUSS, in vederea efectuarii extragerii;
- Extragerea va avea loc cel mai tarziu la data de 29 noiembrie 2023 prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere, mai exact, tragerea la sorti presupune folosirea unui program pe calculator cu distribuire si extragere aleatorie, operata de STRAUSS, in prezenta unui notar public care va certifica rezultatele extragerii;
- STRAUSS va extrage, in urmatoarea ordine castigatorii: 20 castigatori pentru premiile constand in boxe portabile SONY, 10 castigatori pentru premiile constand in espressoare automate EGO si cappuccinator Ariete, 150 de castigatori pentru premiile constand in cate un set de 2 cesti emboss Doncafe si cate 3 rezerve pentru fiecare din premii. Rerzervele vor fi validate in ordinea extragerii acestora.
- STRAUSS trimite listele cu seriile de carduri si bonuri castigatoare si listele seriilor de carduri si bonuri de rezerve catre Partener.
- Prin intermediul Agentiei REWE, Partenerul anunta castigatorii cu privire la premiul castigat, dar si asupra modului de a intra in posesia premiului, acestia precizand de unde doresc sa ridice premiul.
- Partenerul trimite lista castigatorilor validati de catre Agentie pentru a fi publicata pe site doncafe.ro/promo precum si lista cu magazinele PENNY. unde trebuie sa fie trimise premiile de catre STRAUSS.
- Dupa ajungerea premiilor in filialele alese de castigatori, Partenerul colecteaza procesele verbale de predare-primire semnate de catre castigatori si le trimite catre STRAUSS pentru a dovezi predarea premiilor si pentru a se efectua eventuale plati de impozite de catre STRAUSS, daca este cazul.
- In cazul in care, din orice motiv, castigatorul extras nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervelor, in ordinea extragerii lor, aceeasi procedura de validare urmand a fi aplicata si rezervelor. Pentru evitarea oricarui dubiu, pentru un potential castigator invalidat se va proceda la validarea primei rezerve din lista rezervelor extrase pentru premiul respectiv. Un castigator unic, identificat prin cardul de fidelitate PENNY. nu va putea fi desemnat castigator decat al unui singur premiu in urma tragerii la sorti.
- In termen de 15 zile de la data extragerii, Agentia REWE va contacta telefonic castigatorul la numarul de telefon pe care l-a oferit in momentul eliberarii cardului PENNY., in intervalul orar 9.00 – 18.00. Agentia REWE il va instiinta cu privire la premiul castigat si cu privire la modalitatea de intrare in posesia a premiului. Reprezentantii Agentiei REWE vor incerca stabilirea contactului telefonic cu fiecare participant extras, apeland numarul de telefon de maximum 3 ori, in 2 zile diferite, in intervale orare diferite.
- Fiecare participant va fi informat in legatura cu premiul castigat si procedura de validare.
- Datele – numele si prenumele – tuturor castigatorilor si premiile castigate de fiecare in parte vor fi publicate in maximum 30 zile lucratoare de la validarea castigatorilor, pe website-ul www.doncafe/promo si website ul www.penny.ro.
SECŢIUNEA 7. PREMIILE
- Premiile oferite în această campanie cât şi valoarea lor sunt mentionate în tabelul de mai jos:
Tip Premiu | Nr. total premii | Modalitate de acordare | Valoare unitara premiii | Valoare totala comerciala |
Boxa portabila Sony* | 20 | Premii acordate prin tragere la sorti | 189,1 lei | 3.782 lei |
Espressor Automat Ego**+Cappuccinator Ariete*** | 10 | Premii acordate prin tragere la sorti | 1.720,4 lei | 17.204 lei |
Set 2 Cesti Emboss Doncafe | 150 | Premii acordate prin tragere la sorti | 20 lei | 3.000 lei |
Valoarea comerciala totala a premiilor este 23.986 lei
* Boxa portabila Sony, model SRS-XB13;
** Espressor automat EGO, presiune 19bar, putere consum 1470 KW, oprire automata, rezervor detasabil;
*** Cappuccinator Ariete – putere de 500 W, capacitate de 140 ml pentru lapte spuma si 250 ml pentru lapte încalzit, 2 functii: spuma calda si rece.
- la prezentul regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare de la data publicarii actului aditional ce contine aceste modificari.
SECŢIUNEA 8. CONDIŢII DE VALIDITATE. ACORDAREA PREMIILOR
- Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent, in mod obligatoriu si fara echivoc, urmatoarele conditii:
- www.doncafe.ro/promo sau/si pe websiteul www.penny.ro, pana pe data de 15 februarie 2024.
SECTIUNEA 9. CONFIDENTIALITATEA DATELOR SI PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
9.1 Prin simpla participare la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si inteleg ca in acest scop datele lor personale vor fi prelucrate de Rewe Romania SRL si de catre Organizator pentru desfasurarea Campaniei, in vederea organizarii Campaniei, inscrierii Participantilor, deliberarii, validarii, anuntarii castigatorilor.
9.2 Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au urmatoarele drepturi, conform legii aplicabile in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in special conform Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016, aplicabil de la 25 mai 2018 (in continuare “RGPD”), respectiv:
- dreptul la informare – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege;
- dreptul de acces la date – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in conditiile prevazute de lege, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre operatorul de date cu caracter personal, precum si detalii privind activitatile de prelucrare;
- dreptul la rectificare – dreptul de a obtine rectificarea datelor inexacte, precum si completarea datelor incomplete;
- dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”);
- dreptul de opozitie – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare;
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate
- dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere competente- potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere a protectiei datelor pentru apararea oricaror drepturi garantate de RGPD, cu modificarile si completarile ulterioare;
- dreptul la restrictionarea prelucrarii in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege;
- dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal intr-o modalitate structurata, folosita in mod obisnuit si intr-un format usor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre Organizator catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite condițiile prevazute de lege;
- dreptul de a isi retrage consimtamantul atunci cand exista o prelucrare care se bazeaza pe acesta.
9.3 Datele cu caracter personal prelucrate in cadrul acestei Campanii promotionale vor putea fi dezvaluite de Partener catre Imputerniciti ai acestuia (acestea urmand sa fie utilizate strict in limitele si conform instructiunilor stabilite de Partener), agentia de implementare, companiilor din acelasi grup cu Partenerul, autoritatilor competente in cazurile in care Partenerul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare, precum si publicului (in cazul castigatorilor). Partenerul, impreuna cu Organizatorului vor publica lista cu numele si prenumele castigatorilor pe website-urile proprii. De asemenea, ulterior acordarii premiilor, vor fi partajate si dovezile de acordare a premiilor continand exclusiv nume si prenume si CNP castigator (CNP doar pentru castigatorii premiilor supuse impozitarii conform legislatiei fiscale aplicabile).
Atat Partenerul cat si Organizatorul vor exercita o diligenta adecvata in selectarea furnizorilor terti de servicii si vor solicita ca acesti furnizori sa mentina masurile de securitate tehnice si organizationale adecvate pentru a va proteja datele personale si pentru a le prelucra in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile.
9.4 Pentru exercitarea drepturilor prevazute de RGPD, Participantii vor trimite Partenerului cererile formulate cu privire la datele lor cu caracter personal, in scris, atat in format electronic prin mijloacele puse la dispozitie de Partener (cum ar fi adresa de e-mail dedicata privind protectia datelor cu caracter personal menționată mai jos, adresa de Relatii Clienti disponibila pe website) avand posibilitatea si fizica, cererile fiind datate si semnate, la adresa Rewe Romania SRL, mentionand pe plic: Denumirea Campaniei Promotionale. Cererile primite de catre Organizator in acest sens, vor fi directionate catre Partener pentru a fi solutionate.
9.5 Dupa solutionarea eventualelor cereri, reclamatii, in masura in care acestea sunt intemeiate, datele personale colectate vor fi distruse si nu vor fi procesate in niciun mod, cu exceptia cazului in care prelucrarea este impusa de obligatiile legale ce revin Organizatorului sau atunci cand exista un interes legitim.
9.6 În ceea ce privește datele personale aferente cardului PENNY., acestea vor fi prelucrate de către Rewe Romania conform termenilor și condițiilor aduse la cunoștința deținătorilor de astfel de carduri în mod corespunzător, Rewe Romania având calitatea de operator cu privire la respectivele informații.
Organizatorul și Rewe Romania au calitatea de operatori asociați cu privire la prelucrarea datelor constând în seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor de fidelitate PENNY., prelucrarea acestor date cu caracter personal urmând a fi realizată de către părți conform dispozițiilor legale aplicabile și în acord cu termenii și condițiile descrise în acest Regulament Oficial.
9.7 În scopul prelucrării datelor cu caracter personal de către Organizator și Rewe Romania, în calitate de operatori asociați, aceștia au încheiat un acord scris prin care au fost adresate aspectele relevante din RGPD, inclusiv următoarele:
- obiectul acordului, ce vizează categoriile de date cu caracter personal prelucrate și temeiurile prelucrării datelor;
- obligațiile părților, ce vizează, între altele, obligațiile de respectare a legislației prelucrării datelor cu caracter personal, obligații privind informarea persoanelor vizate, restricții privind accesul la datele cu caracter personal, obligații privind utilizarea unor subcontractori prcum și nominalizarea unui punct de contact în cadrul organizației pentru a fi contactat cu privire la solicitări/ plângeri în legătură cu aspecte vizând protecția datelor;
- cerințe privind măsurile de securitate implementate pentru asigurarea protecției datelor cu caracter personal;
- obligații privind asistența și cooperarea dintre părți;
- cerințe privind păstrarea datelor cu caracter personal prelucrate;
- condiții privind transferul datelor către țări terțe; și
- aspecte privind răspunderea părților și despăgubiri.
9.8 Datele cu caracter personal prelucrate sunt:
Categoria de persoane vizate | Operatorul | Date cu caracter personal | Scop |
Participant | Partenerul/Agentia REWE | Date aferente cardului de fidelitate PENNY: nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate, precum si seriile de bon fiscal eligibile. | Inscriere in campanie |
Potential Castigator | Partenerul/ Agentia REWE si Organizatorul in calitate de operatori asociati | Seria de card PENNY si seriile de bon fiscal eligibile Informatii privind premiul castigat, magazinul indicat de fiecare castigator in Parte | Extragerea potentialilor castigatori Revendicare telefonica |
Castigator | Partenerul/ Agentia REWE si Organizatorul in calitate de operatori asociati | Nume, prenume, numar de telefon, adresa de livrare a premiului, CNP (doar pentru castigatorii premiilor peste 600 ron), semnatura de pe procesul verbal de predare-primire | Validare finala Acordare premii |
Rewe Romania nu va stoca copii dupa cartea de identitate/ buletin, acest document fiind solicitat în vederea confirmării identității câștigătorului, iar pentru câștigătorii premiilor mai mari de 600 ron, în vederea confirmării și prelucrării CNP-ului strict în scopul exercitării obligatiilor fiscale.
9.9 Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de catre Rewe Romania, împreună cu Organizatorul, in calitate de operatori independenti, respectiv asociati, dupa caz, în scopul în scopul înscrierii la Campanie, desfasurarii acesteia, anuntarii castigatorilor si atribuirii premiilor, indeplinirii obligatiilor care le revin in baza legislatiei privind publicitatea si organizarea de concursuri, combaterea si evitarea oricaror tipuri de fraude legate de Campanie, solutionarea plangerilor legate de desfasurarea Campaniei, respectarii prevederilor legislatiei financiar-contabile si fiscale, în scop de arhivare, precum si pentru constatarea, exercitarea si apararea drepturilor si intereselor Rewe Romania și/sau ale Organizatorului.
9.10 Temeiul juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal este rep rezentat de:
- consimtamantul dvs. prin inscrierea in Campanie (art. 6 alin. (1) lit. a) din GDPR); (aplicabil Rewe)
- interesul legitim al REWE Romania si Strauss Romania, respectiv organizarea si desfasurarea Campaniei, prevenirea si combaterea fraudelor, solutionarea plangerilor legate de desfasurarea Campaniei, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora, constatarea, exercitarea si apararea drepturilor si intereselor REWE Romania (art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR);
- indeplinirea obligatiilor legale si contractuale ce revin REWE Romania si Strauss Romania conform legislatiei referitoare la publicitate si organizarea de concursuri (campanii publicitare), prevederilor legislatiei financiar-contabile, fiscale, cele referitoare la arhivare.
9.11 Datele dvs. cu caracter personal vor fi divulgate in cadrul Rewe Romania, Organizatorului doar catre persoanele de conducere si catre alte persoane care au nevoie de acces la datele dvs. cu caracter personal („need to know basis”) pentru a-si indeplini atributiile specifice in scopurile enumerate in Regulamentul Oficial sau in cazul in care acest lucru este necesar sau permis de legislatia aplicabila.
9.12 Rewe Romania nu va transfera datele cu caracter personal in afara Uniunii Europene sau a Spatiului Economic European.
Organizatorul poate transfera datele cu caracter personal in afara Uniunii Europene, a Spatiului Economic European, inclusiv in statul Israel, cu conditia respectarii legislatiei in vigoare privind prelucrarea datleor cu caracter personal, inclusiv luarii masurilor de securitate aferente.
9.13 Organizatorul și Rewe Romania se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal prelucrate în contextul organizării Campaniei si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala.
9.14 Datele participantilor la Campanie vor fi prelucrate pe durata Campaniei si ulterior pentru o durata de pana la 6 luni in cazul necastigatorilor si respectiv pentru o perioada de 10 ani in cazul castigatorilor, incepand cu data afisarii castigatorilor sau a acordarii premiilor, oricare din acestea intervine ultima
9.15. Promotia poate inceta in cazul in care are loc o schimbare a cadrului legislativ care permite realizarea acesteia, ori in cazul unor modificari organizatorice care fac imposibila continuarea sa.
Responsabilul cu protecția datelor al PENNY are urmatoarele coordonate:
Dr. Karsten Kinast, LL.M., KINAST Rechtsanwaltsgesellschaft mbH, adresa de e-mail: protectiadatelor@penny.ro, adresa de corespondenta: com. Stefanestii de Jos, Sat Stefanestii de Jos, Str. Busteni, nr. 7, jud. Ilfov, Romania
Responsabilul cu protecția datelor al Strauss poate fi contactat la:
Email: protectiadatelor@strauss-group.ro
SECTIUNEA 10. ERORI- CARDURI NECORESPUNZATOARE
- Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru cardurile necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate, ilizibile) sau care nu se supun conditiilor prezentului Regulament Oficial si nici nu va acorda/inmana premiile pe baza unor astfel de carduri.
- Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru nicio cauza libera de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.
- Pentru evitarea oricarui dubiu, Participantii la Campanie trebuie sa pastreze cardul utilizat in vedere inscrierii in prezenta Campanie, in original, pentru validarea ulterioara a premiului castigat, pentru o perioada de cel putin 90 zile, termen care incepe sa curga de la data incetarii Campaniei.
SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE
- Organizatorul Campaniei va acorda premiul doar acelui castigator care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidela a prevederilor prezentului Regulament Oficial.
- Partenerul nu isi asuma raspunderea referitoare la inmanarea premiilor catre castigatori, calitatea, conformitatea premiilor sau orice prejudicii suferite de catre acestia in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.
- Organizatorul si celelalte entitati implicate in Campanie nu isi asuma raspunderea si nu vor putea fi implicate sub nicio forma in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiului. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiului nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de catre castigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
- Din momentul semnarii, de catre Participantul castigator, a procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de acesta.
- Organizatorul nu-si asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiului acordat in aceasta Campanie, cu exceptia produselor puse pe piata de catre Organizator, pentru care este raspunzator conform legii. Producatorul fiecarui produs sau serviciu oferit ca premiu in cadrul acestei Campanii va remedia orice defect in termenii si conditiile stipulate in certificatele de garantie/conformitate.
- Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator.
- Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei Campanii.
- Intrucat validarea se va face exclusiv pe baza prezentarii cardului PENNY., Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi card Penny; in acest caz va fi validat castigator participantul pe numele caruia este inregistrat cardul Penny.
- Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
- In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie.
SECTIUNEA 12. TAXE SI IMPOZITE
- In cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 de lei, Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispozitiile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare
- Prezenta Campanie este organizata in scopul stimularii vanzarilor.
- Prin completarea datelor personale (nume, prenume, serie card Penny,) pe procesul verbal de predare – primire a premiilor incheiat de catre reprezentantii Partenerului si semnarea acestui proces-verbal, se considera ca Participantii accepta conditiile prezentului Regulament si isi exprima consimtamantul liber, expres si neechivoc ca datele personale indicate sa fie colectate de Organizator exclusiv in scopul derularii Campaniei, acordarii si validarii premiilor, pentru a avea o evidenta asupra acestora. Datele personale astfel colectate nu vor fi introduse in vreo baza de date si nu vor fi ulterior procesate in niciun mod.
- In cazul in care participantii persoane fizice vor beneficia de premii a caror valoare va depasi pragul de 600 lei/premiu, atunci acestia isi exprima consimtamantul liber, expres si neechivoc pentru predarea catre Organizator a datelor cu caracter personal: nume, prenume, CI serie si nr, CNP, date neceare in vederea indeplinirii obligatiilor fiscale impuse de lege Organizatorului (respectiv calcularea, retinerea si virarea impozitului pe venitul din premii).
- Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala. Participantii la aceasta Campanie declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament, pe care si le-au însuşit integral.
- Campania poate inceta in cazul in care are loc o schimbare a cadrului legislativ care permite realizarea acesteia, ori in cazul unor modificari organizatorice care fac imposibila continuarea sa.
SECTIUNEA 13 – INTRERUPEREA CAMPANIEI
- Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.
*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca, total sau partial obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, daca acesta este confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
- Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
- Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora, astfel cum este definita de lege, printr-o decizie a Organizatorului.
SECTIUNEA 14 – LITIGII
- Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente
- Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresă: Societatea Strauss Romania SRL, Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, Bucureşti, România, in termen de cel mult 30 zile de la finalizarea Campaniei. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nici o contestaţie.
SECŢIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL
- Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al Campaniei este disponibil, prin grija Organizatorului, in mod gratuit oricarui solicitant:
- pe websiteul Doncafe: www.doncafe.ro/promo
- pe websiteul Penny: http://penny.ro/
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare de la data publicarii actelor aditionale ce contin aceste modificari.
- Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.