REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE “POTI CASTIGA PREMIILE CARE TE IMPRIETENESC CU ZIUA”
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- Campania promoţională “PotiCastiga PREMIILE CARE TE IMPRIETENESC CU ZIUA” (numită în cele ce urmează „Campania”), este organizată de STRAUSS ROMANIA S.R.L (numită în prezentul Regulament “Organizatorul”), cu sediul social în București, Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J40/14081/1994, cod unic de inregistrare 5990561
- Castigatorii Campaniei vor fi desemnati prin Telcor Communications S.R.L cu sediul in Bucuresti, Bd. Barbu Vacarescu, nr. 102, sc. D, sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/8010/2002, cod unic de inregistrare RO14835419, denumita in continuare „Agentie de implementare”
- Agentia de implementare este responsabila cu implementarea si derularea mecanismului promotional si a oricaror alte documente aferente acestuia, sa efectueze tragerea la sorti, sa contacteze si sa valideze castigatorii premiilor sau eventualele rezerve.
Agentia de implementare va fi denumita in continuare, impreuna, „Agentia”.
- Participanţii la această Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile Regulamentului Oficial, potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare “Regulament”).
Regulamentul este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile în România prin publicare pe site-ul doncafe.ro/promo, fiind disponibil oricărui solicitant în mod gratuit si prin solicitare scrisa trimisă la adresa sediului social din Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, Bucuresti sau apelând linia telefonică a Campaniei 021.308.83.80 (tarif normal), de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 17:00, in perioada 15.10.2023-15.12.2023.
- Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament, urmând ca modificările să intre în vigoare după anunțul prealabil si publicarea acestora pe site-ul doncafe.ro/promo
- Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar prevederile Regulamentului vor prevala.
SECŢIUNEA 2. ZONA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
2.1. Campania este organizată şi se desfăşoară pe teritoriul Romaniei in reteaua de magazine Unicarm (lista magazinelor Unicarm participante poate fi consultata la Anexa 1 la prezentul Regulament in perioada 15.10.2023 ora 00:00-15.12.2023, ora 23:59 inclusiv (ora Romaniei) in conformitate cu programul de lucru al retelei de magazine si in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.2. Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la considerente faptice ce pot determina participanții la Campanie să considere continuarea acesteia după data de 15.12.2023 ora 23:59 inclusiv (ora Romaniei), cu excepția cazului în care o astfel de continuare ar avea loc ca rezultat al unui act adițional la prezentul Regulament, adus la cunoștiința publicului prin modalitățile prevăzute la Secțiunea 1 de mai sus.
SECŢIUNEA 3. PRODUSELE PARTICIPANTE LA CAMPANIA PROMOŢIONALĂ
3.1. Produsele din portofoliul Societatii ce poarta marca Doncafe din categoriile CAFEA PRAJITA SI MACINATA, CAFEA BOABE PRAJITA, CAFEA INSTANT si MIXURI (SPECIALTITATI DE CAFEA)
MIXURI (Specialitati de cafea).
3.2. Produsele descrise mai sus, participante la Campanie sunt disponibile în limita stocului existent în magazinele partenere.
3.3. Produsele participante la Campanie își pierd această calitate după data încheierii Campaniei, Organizatorul fiind exonerat de orice obligație in legătură cu orice circumstanță care ar putea conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
SECŢIUNEA 4. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOŢIONALĂ
4.1. La această Campanie pot participa toți cetățenii români (persoane fizice, clienți ai magazinelor în care se desfășoară Campania), cu varsta de peste 18 ani (împliniți până la data începerii Campaniei), denumiți în continuare ,,Participanți„, cu domiciliul/reședință în România pe toată perioada de desfașurare a Campaniei si pe perioada de revendicare/ validare/livrare a premiilor.
Campania se adresează doar persoanelor fizice, utilizatori finali și, nu este valabilă pentru persoanele juridice, sau care au ca scop revânzarea produselor participante la Campanie.
4.2. Participarea la această Campanie implică cunoașterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
4.3. La acestă Campanie nu au dreptul să participe angajații Agentiei, ai Organizatorului și nici ai celorlalte societăți comerciale implicate în această acțiune (distribuitori, retaileri ai Organizatorului sau partenerii acestora participanți la Campanie), precum și niciunul dintre membrii familiilor acestora, rude de gradul I (copii, părinți, soț/soție, frate/soră).
4.5. Participanţii trebuie să deţină un număr de telefon mobil valabil, aparținând oricăreia dintre rețelele de telefonie mobilă Vodafone Romania, Orange Romania, Orange Communications, Telekom Mobile si Digi mobil pe care să-l utilizeze pentru înscrierea in Campanie şi la care să poată fi contactaţi pe toată durata acesteia.
4.6. Participanţii la prezenta Campanie trebuie să păstreze documentele justificative care atestă cumpărarea respectivelor produse participante (bonuri fiscale în urma cărora au fost inregistrate participari in Campanie). Această regulă se aplică de la începutul Campaniei şi este valabilă pe toată perioada acesteia precum si pe perioada de validare a castigatorilor conform prezentului Regulament.
4.7. În cazul în care, în urma verificărilor desfăşurate de către Organizator, rezultă că procesul de participare a fost fraudat sau participantul nu doreşte şi / sau nu are documentele justificative necesare de cumpărare a produselor participante în Campanie, Organizatorul își rezervă dreptul de a invalida inscrierile participanţilor, premiile obţinute ca rezultat al activităţii lor şi / sau să restricţioneze participarea la Campanie până la încheierea acesteia.
SECŢIUNEA 5. MECANISMUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOŢIONALĂ
5.1. Înscrierea în Campanie se face în perioada 15.10.2023-15.12.2023 (inclusiv), prin trimiterea unui SMS la numarul scurt 1747 (tarif normal, în rețelele Orange, Vodafone, Orange Communications, Telekom Mobile, Digi Mobile) continand numarul bonului fiscal care atesta achizitia de produse participante la Campanie in valoare minima de 25 lei pe acelasi bon fiscal, urmat de textul „UNICARM”.
Pentru a participa la prezenta Campanie, participantul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
– Participantul trebuie sa aibă drept de participare potrivit prevederilor din Sectiunea 4 de mai sus;
– Să achiziționeze oricare dintre produsele mentionate la Sectiunea 3, participante la Campanie, in valoare de minimum 25 lei pe acelasi bon fiscal, in perioada 15.10.2023-15.12.2023
– Să folosească pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, aparținând rețelelor de telefonie mobilă Vodafone Romania, Orange Romania, Orange Communications, Telekom Mobile, Digi Mobil
– Să înscrie numarul bonului fiscal urmat de textul UNICARM, folosind modalitatea descrisa mai sus (SMS)
- Să pastreze bonul fiscal care atesta achizitia produsului si care poate fi corelata cu participarea valida inregistrata.
– Înscrierea se va face exclusiv în perioada Campaniei, menționată în Sectiunea 2.
Un participant va fi identificat pe toată perioada de desfăşurare a Campaniei după numărul de telefon mobil cu care a participat prin SMS.
Acelasi bon/factura fiscal/a ce reprezinta una sau mai multe achizitii ale unui/unor produse participante la Campanie in valoare totala de minimum 25 lei, poate fi inscris o singura data, de pe acelasi numar de telefon, pe toata perioada Campaniei.
Eventuale alte participari ulterioare ale unui bon inscris deja in Campanie vor fi considerate repetate, respectiv invalidate.
Pe intreaga durata a Campaniei, un participant, identificat dupa numarul de telefon, se poate înscrie cu 1 singur bon fiscal per zi.
Pe intreaga durata a campaniei acelasi bon fiscal poate fi inscris in Campanie o singura data.
Pe intreaga durata a campaniei, participantul identificat dupa numarul de telefon poate castiga cel mult 3 premii acordate prin momente norocoase, respectiv 1 premiu acordat prin tragere la sorti.
Mesajele Campaniei[1]:
- Pentru inscrierile inainte de data inceperii Campaniei, respectiv 15.10.2023, ora 00:00-Participantii vor primi urmatorul mesaj:
„Campania „Poti Castiga premiile care te imprietenesc cu ziua!” incepe pe 15.10.2023 Trimite mesajul tau incepand cu aceasta data!”
- Pentru inscrierile din perioada Campaniei, Participantii vor primi urmatorul mesaj:
„Te-ai inscris in Campania „ Poti Castiga premiile care te imprietenesc cu ziua!”. Pastreaza bonul fiscal pentru validare in caz de castig. Succes!”
- Pentru inscrierile din perioada Campaniei, desemnate castigatoare prin momente norocoase, Participantii vor primi urmatorul mesaj:
„Felicitari, ai castigat un set de 2 cani TO GO Doncafe! Introdu codul* accesand validare-doncafe.telcor.ro pentru validarea si revendicarea** premiului! Infoline: 021308.83.80”
* codul alfanumeric este format din 5 caractere. Codurile se genereaza inainte de data inceperii Campaniei pe baza unui algoritm, cu ajutorul unui program informatic.
**Pentru a intra in posesia premiului castigatorul va accesa linkul validare-doncafe.telcor.ro primita prin SMS si va completa formularul de revendicare.
- Pentru inscrierile invalide, din perioada Campaniei, Participantii vor primi urmatorul mesaj:
„ Mesajul tau este invalid. Inscrie numarul bonului fiscal urmat de [numele magazinului de unde ai achizitionat produsele][2]. Infoline: 021308.83.80
- Pentru inscrierile repetate (acelasi bon fiscal inscris de 2 sau mai multe ori) din perioada Campaniei, Participantii vor primi urmatorul mesaj:
„Acest bon fiscal a fost deja inscris in Campanie. Te asteptam cu noi inscrieri! Infoline: 021308.83.80”
- In cazul in care Participantul a depasit numarul maxim de inscrieri pe zi:
„ Ai depasit limita de 1 inscriere pe zi. Te asteptam cu noi inscrieri in zilele urmatoare! Infoline: 021308.83.80”
- In cazul in care Participantul a depasit numarul maxim de inscrieri pe zi si este ultima zi de campanie:
„ Ai depasit limita de 1 inscriere pe zi. Aceasta este ultima zi de campanie, astfel ca nu te mai poti inscrie! Infoline: 021308.83.80”
- In cazul in care participarea este primita dupa data si ora finalizarii Campaniei:
„Campania „Poti Castiga premiile care te imprietensc cu ziua” s-a incheiat in data de 15.12.2023. Vezi castigatorii pe www.doncafe.ro/promo
Lista castigatorilor va fi facuta public pe site-ul doncafe.ro/promo in termen de 7 zile de la validarea castigatorilor, urmand a fi mentinuta pe perioada de livrare a premiilor.
SECŢIUNEA 6. DESCRIEREA PREMIILOR ACORDATE ÎN CADRUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
6.1. În cadrul acestei Campanii se vor acorda în total 221 premii, denumite si împărţite astfel:
Premii | Nr total premii | Modalitate de acordare | Valoare totala comerciala |
SET 2 CANI TO GO DONCAFE* | 200 | Premii acordate prin „momente norocoase” | 5458 lei |
BOXA PORTABILA SONY** | 15 | Premii acordate prin tragere la sorti | 2836 lei |
ESPRESSOR AUTOMAT DE’LONGHI*** | 6 | Premii acordate prin tragere la sorti | 6831 lei |
Valoarea comerciala totala a premiilor este 15125 lei.
* Premiul Set 2 cani TO GO Doncafe va fi acordat, automat, prin tragerea la sorţi a unor momente norocoase zilnice, conform Secțiunii 7 „Metodologia de acordare şi livrare a premiilor” pe intreaga perioada a Campaniei.
**Boxa portabila Sony, model SRS-XB13
***Espressor automat DE’LONGHI, ECAM 22.115.B, 1450 WATI, capacitate rezervor 1.8 l, spumare lapte manual
Un participant la Campanie poate castiga in cadrul Campaniei cel mult 3 premii acordate prin momente norocoase, indiferent de numarul de inscrieri, respectiv 1 premiu acordat prin tragere la sorti.
Imaginile premiilor folosite in materialele de comunicare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare (culorile pot diferi fata de cele de pe materiale de comunicare).
SECŢIUNEA 7. METODOLOGIA DE ACORDARE ŞI LIVRARE A PREMIILOR
7.1. Metodologia de acordare a premiilor
- Premiile acordate prin momente norocoase zilnice (numite in continuare « momente norocoase »)
Momentele norocoase pentru acordarea premiilor set 2 cani TO GO Doncafe, se vor desemna anterior inceperii Campaniei. Momentele norocoase vor fi extrase in cadrul unei trageri la sorti inainte de data inceperii Campaniei, pe baza unui algoritm, cu ajutorul unui program informatic.
In total se vor extrage 200 momente norocoase. Acestea vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, ce nu va fi facut public.
Va fi desemnat potential câștigător al unui premiu acordat prin momente norocoase primul Participant care va avea o participare valida (Conform SECTIUNEA 5) dupa un “moment norocos” (Exemplu : Pentru ziua X, unul dintre momentele norocoase pentru premiul set 2 cani TO GO Doncafe este 10 :11:12, astfel va fi desemnat potential castigator Participantul care are prima inregistrare valida dupa acest moment).
Daca intre doua momente castigatoare nu s-a înregistrat nici o participare valida in promotie si astfel nu s-a putut desemna nici un castigator pentru acest interval, prima inscriere valida dupa al 2-lea moment castigator va fi desemnat castigator aferent primului moment luat in ordine temporala, iar urmatoarea participare se va lua in considerare pentru desemnarea premiului momentului curent.
Ulterior desemnării potențialilor castigatori ai Campaniei si potrivit mecanismelor de selectie descrise mai sus, Organizatorul va proceda la validarea finală, conform 7.2 Validarea Câștigătorilor, și se va verifica respectarea conditiilor de participare.
- Premii acordate prin tragere la sorti
Castigatorii premiilor Boxa portabila Sony sau Espressor automat DE’LONGHI se desemneaza prin tragere la sorti in 2 (doua) etape, dupa cum urmeaza:
- [3]: in data de 23 noiembrie 2023, se vor extrage 10 premii Boxa portabila Sony si 3 premii Espressor automat DE’LONGHI iar pentru fiecare premiu se vor extrage 5 rezerve (urmand a se utiliza rezervele in ordinea extragerii acestora)
- Etapa 2: in data de 10 ianuarie 2024, se vor extrage 5 premii Boxa portabila Sony si 3 premii Espressor automat DE’LONGHI iar pentru fiecare premiu se vor extrage 5 rezerve (urmand a se utiliza rezervele in ordinea extragerii acestora)
In cazul existentei unei suspiciuni de fraudare a Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita participantilor informatii suplimentare despre produsele achizitionate (se pot cere bonurile/facturile fiscale ca dovada a achizitiei, respectiv a participarilor in Campanie) si isi rezerva dreptul de anulare a participarilor sau, dupa caz, a premiilor.
In cazul in care se constata ulterior (ex: Organizatorul decide sa faca verificari suplimentare in procedura de validare, ca acelasi numar de bon fiscal s-a receptionat de catre Organizator, de pe doua sau mai multe nr de telefon mobil diferite, acesta va fi luat in considerare doar pentru numarul de telefon corespunzator primei inscrieri, ordinea inscrierilor fiind cea cronologica raportata la ora inscrierii bonului/facturii in baza de date si nu la momentul trimiterii bonului/facturii fiscal/e prin formularul de revendicare.)
Premiile pot fi revendicate in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei.
Premiile nerevendicate sau invalidate raman in posesia Organizatorului.
7.2. Validarea Câștigatorilor
Potențialii caștigători ai premiilor acordate prin momente norocoase vor fi informați prin mesaj prin SMS cu privire la câștigul lor, pe numărul de telefon folosit la participarea in Campanie, în scopul informarii procedurii de validare si revendicare.
Potentialii castigatori vor accesa linkul validare-doncafe.telcor.ro si vor introduce codul primit prin SMS la numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie, copie (scan) a bonului/facturii fiscal/e înregistrat/a în Campanie si adresa de livrare a premiului.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru neprimirea sau primirea intarziata a SMS-urilor din cauze care nu depind direct de el, cum ar fi, dar nelimitandu-se la defectiuni tehnice ale operatorilor de telefonie mobila.
In scopul validării finale, potențialii câștigători ai premiilor acordate prin tragere la sorti, vor fi contactați telefonic în cursul a 10 zile lucrătoare (minim 2 apeluri pe zi, în momente diferite), incepand cu prima zi lucratoare celei la care a avut loc tragerea la sorti. Câștigătorilor li se vor solicita ca in termen de 2 zile lucratoare sa trimita copie (scan) la adresa de e-mail validareDoncafe@telcor.ro, a bonului/facturii fiscal/e înregistrat/a în Campanie, care face obiectul participarii desemnate castigatoare si a copiei cartii de identitate (doar pentru premiile constand in Espressor automat DE’LONGHI).
Dupa verificarea indeplinirii conditiilor de validare finala, mentionate mai sus, participantii desemnati castigatori vor fi contactati printr-un mesaj de reply la adresa de email folosita pentru transmiterea dovezii de detinere a bonului fiscal, in care li se va confirma validarea si faptul ca premiile urmeaza a fi livrate in termen de 60 de zile lucratoare la adresa de livrare pe care castigatorul validat o va transmite printr-un mesaj de reply la adresa de email de la care a fost confirmarea validarea.
Pentru oricare din premii și pentru oricare din documentele doveditoare solicitate in vederea validării, Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita repetarea transmiterii, în cazul documentelor nelizibile sau neconcludente.
Conditii de invalidare a potențialilor câștigători:
- Nu respecta prevederile Regulamentului
- Nu respecta termenii si conditiile de validare enumerate mai sus
- Nu transmit datele solicitate sau nu raspund la telefon conform criteriilor de validare detaliate in Sectiunea 7.2 Validarea Castigatorilor
- Prin refuzul premiului
7.3 Livrarea Premiilor. Intrarea in posesie a premiilor
Livrarea premiilor se va face în termen de 60 zile de la data validării finale. Premiile vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat, cu confirmare de primire la adresa specificata de castigator in cursul procesului de validare, conform instructiunilor oferite telefonic.
AWB-ul care insoteste livrarea premiilor confirmat de catre castigator reprezinta dovada de predare primire a premiilor Campaniei.
SECŢIUNEA 8. RĂSPUNDERE
Organizatorul şi Agentia implicata în organizarea prezentei Campanii nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea participării la Campanie datorită unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi defecţiuni tehnice ale operatorilor de telefonie mobilă, intreruperi de conexiune internet.
Prin înscrierea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte Regulamentul Oficial al Campaniei, precum şi toate deciziile luate de Organizator şi colaboratorii săi în toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.
Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de către participanţi. Dovada de expediere a mesajelor SMS / mesajelor e-mail de către participanţi, nu reprezintă şi dovada primirii acestora sau primirii lor într-un anumit interval de timp de către Organizator. Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite în prezentul Regulament Oficial sau ulterior încheierii Campaniei.
Organizatorul Campaniei şi societăţile comerciale implicate în organizarea acesteia nu își asumă răspunderea pentru:
- Mesajele trimise prin SMS de către participanti înainte de data de 15.10.2023, ora 00:00:00. Bonurile fiscale trebuie sa fie emise si înscrise în Campanie începând cu data de 15.10.2023, ora 00:00:00 şi până pe data de 15.12.2023 ora 23:59:59 (inclusiv); SMS-urile trimise de către participanti in perioada Campaniei, care nu au ajuns la destinaţie din cauza unor defecţiuni tehnice ale reţelelor de telefonie mobilă sau probleme tehnice ce ţin exclusiv de operatorii de telefonie mobilă sau din alte motive independente de Organizator;
- Mesajele trimise prin SMS de către participanti la un alt număr scurt decât 1747, număr valabil pentru prezenta Campanie;
- Neprimirea de către Organizator/ Agentie sau primirea întârziată a documentelor sau informaţiilor solicitate şi trimise de către potențialii câştigători;
Revendicarile facute pe baza unor bonuri fiscale care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare orice alt tip de modificari ale bonurilor fiscale nu vor fi luate in considerare de Organizator, iar participantii nu vor intra in posesia premiilor.
Din dorința de a nu prejudicia nici un participant la Campanie, Organizatorul își rezervă dreptul de a efectua verificări in ceea ce privește corecta participare la Campanie. În cazul în care, în urma verificarilor desfășurate de Organizator, rezultă că procesul de participare a fost fraudat, Organizatorul își rezervă dreptul de a retrage participanților dreptul la premiile obținute ca rezultat al activității lor neconforme.
Eventualele reclamații referitoare la derularea prezentei Campanii vor fi luate în considerare și soluționate dacă au fost primite de Agentie si/sau Organizator, până cel mai tarziu la data de 15.01.2024, (respectiv 30 zile de la data finală a Campaniei).
Reclamațiile pot fi trimise prin poștă, la adresa Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, Bucuresti sau prin email la adresa promo@strauss-group.ro
SECŢIUNEA 9. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
Strauss Romania S.R.L. este inregistrat ca operator de date cu caracter personal. Incepând cu 25 mai 2018, se aplica Regulamentului general privind protecția datelor 95/46/CE („GDPR”), iar Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participantilor in acord cu cerintele GDPR.
Prin inscrierea si participarea la Campanie, Participantii declara ca sunt de acord cu prevederile Regulamentului si sunt de acord ca datele lor personale sa fie prelucrate de Organizator si/sau de Agentie in scopul selecționării câștigătorilor si alocării premiilor.
Organizatorul, in calitate de operator independent si Agentia, in calitate de imputernicit se obligă ca datele personale transmise de participanți să nu fie difuzate către terți sau în străinătate, cu excepția persoanelor implicate în organizarea Campaniei.
Datele personale prelucrate sunt: nume, prenume, Codul numeric personal, număr de telefon, email, adresa de livrare premiu, semnatura. Copiile de pe cartile de identitate prelucrate in scopul verificarii datelor cu caracter personal in temeiul indeplinirii obligatiilor fiscale de catre Organizator vor fi sterse/distruse in termen de 15 de zile lucratoare de la momentul validarii castigatorilor.
In contextul Promotiei, participantii castigatori pot fi contactati prin call center pentru a fi informati cu privire la acordarea premiilor, context in care se prelucreaza si vocea.
Pentru a determina perioada pentru care datele personale vor fi prelucrate și păstrate, luăm în considerare durata Campaniei, până la îndeplinirea obligațiilor, respectiv a scopului și termenele de arhivare prevăzute de dispozițiile legale în materie. Pentru informații suplimentare despre păstrărea datelor cu caracter personal, solicitarile pot fi adresate la protectiadatelor@strauss-group.ro.
Temeiurile prelucrarii
In vederea organizarii si realizarii Campaniei prin diverse medii de comunicare, prelucrarea se intemeiaza pe executarea unui contract la care participantul este parte.
Participanții au următoarele drepturi, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date: dreptul la informare; dreptul de acces; dreptul la rectificarea datelor; dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”); dreptul la restricționarea prelucrării; dreptul la portabilitatea datelor; dreptul la opoziție; dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri; dreptul la retragerea consimțământului în cazul prelucrării în scop de informare sau promovare; dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal; dreptul la o cale de atac judiciară.
În vederea exercitării drepturilor prevăzute mai sus, persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată, către protectiadatelor@strauss-group.ro si/sau la adresa postala Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, Bucuresti. În cerere, solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate în termen de 30 de zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).
Dreptul de acces la date – Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care o privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la următoarele informații: scopurile prelucrării; categoriile de date cu caracter personal vizate; destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale; acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă; existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării; dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere; în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora; existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 referitoare la transfer.
Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care persoana vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
Dreptul la rectificarea datelor – Persoana vizată are dreptul de a obține de la operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc. Ținându-se seama de scopurile în care au fost prelucrate datele, persoana vizată are dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.
Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului ștergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fără întârzieri nejustificate, iar operatorul are obligația de a șterge datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:
a) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
b) persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea, și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrarea;
c) persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea;
d) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
e) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine operatorului în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află operatorul;
f) datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale în mod direct unui copil, în măsura în care consimțământul pentru prelucrare este acordat sau autorizat de titularul răspunderii părintești asupra copilului.
În cazul în care operatorul a făcut publice datele cu caracter personal și este obligat să le șteargă, operatorul, ținând seama de tehnologia disponibilă și de costul implementării, ia măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, pentru a informa operatorii care prelucrează datele cu caracter personal că persoana vizată a solicitat ștergerea de către acești operatori a oricăror legaturi cu / către datele respective sau a oricăror copii sau reproduceri ale acestor date cu caracter personal.
Dreptul la restricționarea prelucrării – Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului restricționarea prelucrării în cazul în care se aplică unul din următoarele cazuri:
a) persoana vizată contestă exactitatea datelor, pentru o perioadă care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor;
b) prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
c) operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau
d) persoana vizată s-a opus prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (1), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea a fost restricționată, astfel de date cu caracter personal pot, cu excepția stocării, să fie prelucrate numai cu consimțământul persoanei vizate sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru.
Dreptul la portabilitatea datelor – Persoana vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe un contract; și prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.
În exercitarea dreptului său la portabilitatea datelor, persoana vizată are dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la un operator la altul acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul de opoziție – În orice moment, persoana vizată are dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții. Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv. În cazul în care persoana vizată se opune prelucrării în scopul marketingului direct, datele cu caracter personal nu mai sunt prelucrate în acest scop.
În contextul utilizării serviciilor de comunicare electronice, conform Directivei 2002/58/CE (Directiva asupra confidenţialităţii şi comunicaţiilor electronice), persoana vizată își poate exercita dreptul de a se opune prin mijloace automate care utilizează specificații tehnice
În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice, persoana vizată, din motive legate de situația sa particulară, are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini din motive de interes public.
Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri:
a) Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
b) Respectându-se celelalte garanții prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în următoarele situații:
– este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între persoana vizată și un operator de date;
– este autorizată prin dreptul UE sau dreptul intern care se aplică operatorului și care prevede, de asemenea, măsuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanei vizate; sau
– are la bază consimțământul explicit al persoanei vizate.
Dreptul la retragerea consimțământului în cazul prelucrării în scop de informare sau promovare, în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal
Fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac administrative sau judiciare, orice persoană vizată are dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru în care își are reședința obișnuită, în care se află locul său de muncă sau în care a avut loc presupusa încălcare, în cazul în care consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal care o vizează încalcă prezentul regulament.
Dreptul la o cale de atac judiciară:
a) Fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac administrative sau nejudiciare, fiecare persoană fizică sau juridică are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă împotriva unei decizii obligatorii din punct de vedere juridic a unei autorități de supraveghere care o vizează.
b) Fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac administrative sau nejudiciare, fiecare persoană vizată are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă în cazul în care autoritatea de supraveghere care este competentă nu tratează o plângere sau nu informează persoana vizată în termen de trei luni cu privire la progresele sau la soluționarea plângerii depuse.
c) Fără a aduce atingere vreunei căi de atac administrative sau nejudiciare disponibile, inclusiv dreptului de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, fiecare persoană vizată are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă în cazul în care consideră că drepturile de care beneficiază în temeiul prezentului regulament au fost încălcate ca urmare a prelucrării datelor sale cu caracter personal fără a se respecta prezentul regulament.
După expirarea duratei prelucrării indicate mai sus și în cazul în care Societatea nu mai are motive legale spentru a prelucra datele dumneavoastră, datele vor fi sterse.
SECŢIUNEA 10. TAXE ŞI IMPOZITE
Organizatorul se obligă să calculeze, să reţină şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură în legatură cu acestea fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului. Orice alte cheltuieli care nu sunt acoperite în mod specific de acest Regulament Oficial vor fi suportate de către câştigător.
SECŢIUNEA 11. ÎNCETAREA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Prezenta Campanie poate înceta înaintea termenului menţionat în Secţiunea 4 numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezenta Campanie.
SECŢIUNEA 12. ALTE PREVEDEREI – CONTACT
Prin participarea la Campaniae, participantii acceptă prevederile prezentului Regulament. Pentru informatii suplimentare se poate apela numarul de telefon 021.308.83.80 (tarif normal, orele 9:00-17:00, de luni până vineri).
SECŢIUNEA 13. LITIGII
În cazul unor potenţiale litigii apărute între Organizator şi participanţii la prezenta Campanie, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Daca nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu se vor adresa pentru soluţionare instanţelor competente române în jurisdicţia cărora se află Organizatorul. Orice reclamaţii sau sesizări referitoare la prezenta Campanie se primesc în scris, la adresa Bucuresti, Strada Nicolae Teclu nr 51, Sector 3 de către Organizator pâna la data de 15.01.2024 (inclusiv).
Anexa 1
Magazine UNICARM SUPERMARKET participante in campania “Poti castiga premiile care te imprietenesc cu ziua!” desfasurata in perioada 15.10-15.12.2023.
Nr. Crt. | Denumire magazin | Adresa | Judet |
1 | UNICARM SUPERMARKET | 1 PIATA MARE | SATU MARE |
2 | UNICARM SUPERMARKET | 2 INCINTA VETIS | SATU MARE |
3 | UNICARM SUPERMARKET | 3 PIATA SOMES | SATU MARE |
4 | UNICARM SUPERMARKET | 5 CAREI | SATU MARE |
5 | UNICARM SUPERMARKET | 6 MICRO 16 | SATU MARE |
6 | UNICARM SUPERMARKET | 7 MICRO15 | SATU MARE |
7 | UNICARM SUPERMARKET | 8 MICRO17 | SATU MARE |
8 | UNICARM SUPERMARKET | 9 PIATA MICA | SATU MARE |
9 | UNICARM SUPERMARKET | 10 CASA CARNII | SATU MARE |
10 | UNICARM SUPERMARKET | 11 CARPATI II | SATU MARE |
11 | UNICARM SUPERMARKET | 12 NEGRESTI | SATU MARE |
12 | UNICARM SUPERMARKET | 13 TASNAD | SATU MARE |
13 | UNICARM SUPERMARKET | 15 SUPERMARKET CAREI | SATU MARE |
14 | UNICARM SUPERMARKET | 16 SIGHETU MARMATIEI | MARAMURES |
15 | UNICARM SUPERMARKET | 17 BORSA | MARAMURES |
16 | UNICARM SUPERMARKET | 18 VISEU | MARAMURES |
17 | UNICARM SUPERMARKET | 20 BISTRITA | BISTRITA |
18 | UNICARM SUPERMARKET | 21 VATRA DORNEI | SUCEAVA |
19 | UNICARM SUPERMARKET | 22 ZALAU1 | SALAJ |
20 | UNICARM SUPERMARKET | 23 ZALAU2 | SALAJ |
21 | UNICARM SUPERMARKET | 24 SIMLEU SILVANIEI | SALAJ |
22 | UNICARM SUPERMARKET | 25 CEHU SILVANIEI | SALAJ |
23 | UNICARM SUPERMARKET | 26 JIBOU | SALAJ |
24 | UNICARM SUPERMARKET | 27 MARGHITA | BIHOR |
25 | UNICARM SUPERMARKET | 28 GHERLA | CLUJ |
26 | UNICARM SUPERMARKET | 30 DEJ | CLUJ |
27 | UNICARM SUPERMARKET | 31 CLUJ1 MANASTIUR PRIMAVERI | CLUJ |
28 | UNICARM SUPERMARKET | 32 CLUJ2 MANASTIUR CALEA FLORESTI | CLUJ |
29 | UNICARM SUPERMARKET | 33 CLUJ3 P-TA MIHAI VITEAZU | CLUJ |
30 | UNICARM SUPERMARKET | 34 CLUJ4 GRIGORESCU | CLUJ |
31 | UNICARM SUPERMARKET | 35 ORADEA2 ALUMINEI | BIHOR |
32 | UNICARM SUPERMARKET | 37 ORADEA1 TRANSILVANIEI | BIHOR |
33 | UNICARM SUPERMARKET | 38 ORADEA4 EROFTE GRIGORE | BIHOR |
34 | UNICARM SUPERMARKET | 39 ORADEA5 NUFARUL | BIHOR |
35 | UNICARM SUPERMARKET | 40 TURT3-6 CENTRU | SATU MARE |
36 | UNICARM SUPERMARKET | 42 TURT2 JOSANI | SATU MARE |
37 | UNICARM SUPERMARKET | 43 VALEA LUI MIHAI | BIHOR |
38 | UNICARM SUPERMARKET | 44 CAMPULUNG MOLDOVENESC | SUCEAVA |
39 | UNICARM SUPERMARKET | 46 GURA HUMORULUI | SUCEAVA |
40 | UNICARM SUPERMARKET | 47 ARAD1 | ARAD |
41 | UNICARM SUPERMARKET | 48 ARAD2 | ARAD |
42 | UNICARM SUPERMARKET | 49 ARAD | ARAD |
43 | UNICARM SUPERMARKET | 51 STEI | BIHOR |
44 | UNICARM SUPERMARKET | 52 BEIUS | BIHOR |
45 | UNICARM SUPERMARKET | 53 DEVA1 DACIA | HUNEDOARA |
46 | UNICARM SUPERMARKET | 54 DEVA2 BEJAN | HUNEDOARA |
47 | UNICARM SUPERMARKET | 55 DEVA3 PROGRESULUI | HUNEDOARA |
48 | UNICARM SUPERMARKET | 56 DEVA4 KOGALNICEANU | HUNEDOARA |
49 | UNICARM SUPERMARKET | 57 CLUJ 6 AUREL VLAICU | CLUJ |
50 | UNICARM SUPERMARKET | 58 ARAD 4 CONFECTII | ARAD |
51 | UNICARM SUPERMARKET | 60 ARAD 6 MICALACA | ARAD |
52 | UNICARM SUPERMARKET | 61 SANNICOLAU MARE | TIMIS |
53 | UNICARM SUPERMARKET | 62 JIMBOLIA | TIMIS |
54 | UNICARM SUPERMARKET | 63 RESITA 1 INTIM | CARAS SEVERIN |
55 | UNICARM SUPERMARKET | 64 RESITA 2 TRIUMF | CARAS SEVERIN |
56 | UNICARM SUPERMARKET | 65 LUGOJ 1 TIMISORII | TIMIS |
57 | UNICARM SUPERMARKET | 66 LUGOJ 2 BUCEGI | TIMIS |
58 | UNICARM SUPERMARKET | 67 TIMISOARA 1 CIUPERCUTA | TIMIS |
59 | UNICARM SUPERMARKET | 68 TIMISOARA 2 SAGULUI | TIMIS |
60 | UNICARM SUPERMARKET | 69 TIMISOARA 3 VACARESCU | TIMIS |
61 | UNICARM SUPERMARKET | 70 TIMISOARA 4 GENERAL | TIMIS |
62 | UNICARM SUPERMARKET | 72 TIMISOARA 6 CUGIR | TIMIS |
63 | UNICARM SUPERMARKET | 73 TIMISOARA 7 HOLDELOR | TIMIS |
64 | UNICARM SUPERMARKET | 74 TIMISOARA 8 LUCACIU | TIMIS |
65 | UNICARM SUPERMARKET | 75 ORTISOARA PRINCIPALA | TIMIS |
66 | UNICARM SUPERMARKET | 76 TIMISOARA 9 SIMION BARNUTIU | TIMIS |
67 | UNICARM SUPERMARKET | 80 INEU | ARAD |
68 | UNICARM SUPERMARKET | 81 LIPOVA | ARAD |
69 | UNICARM SUPERMARKET | 82 SACUENI | BIHOR |
70 | UNICARM SUPERMARKET | 83 BRAD | HUNEDOARA |
71 | UNICARM SUPERMARKET | 84 SEBIS | ARAD |
72 | UNICARM SUPERMARKET | 85 FALTICENI | SUCEAVA |
73 | UNICARM SUPERMARKET | 86 SUCEAVA1 | SUCEAVA |
74 | UNICARM SUPERMARKET | 87 SUCEAVA2 | SUCEAVA |
75 | UNICARM SUPERMARKET | 88 RADAUTI | SUCEAVA |
76 | UNICARM SUPERMARKET | 89 SUCEAVA3 | SUCEAVA |
77 | UNICARM SUPERMARKET | 91 ALESD | BIHOR |
78 | UNICARM SUPERMARKET | 92 FAGET | TIMIS |
79 | UNICARM SUPERMARKET | 93 PERIAM | TIMIS |
80 | UNICARM SUPERMARKET | 94 CURTICI | ARAD |
81 | UNICARM SUPERMARKET | 95 CLUJ | CLUJ |
82 | UNICARM SUPERMARKET | 96 PETROVA | MARAMURES |
83 | UNICARM SUPERMARKET | 97 HALMEU | SATU MARE |
84 | UNICARM SUPERMARKET | 98 ORADEA | BIHOR |
85 | UNICARM SUPERMARKET | 99 BRAD 2 | HUNEDOARA |
86 | UNICARM SUPERMARKET | 104 VICOV DE JOS | SUCEAVA |
87 | UNICARM SUPERMARKET | 105 VICOV DE SUS | SUCEAVA |
88 | UNICARM SUPERMARKET | 106 RONA | MARAMURES |
89 | UNICARM SUPERMARKET | 107 BIXAD | SATU MARE |
90 | UNICARM SUPERMARKET | 108 MEDIESU AURIT | SATU MARE |
91 | UNICARM SUPERMARKET | 109 ULMENI | MARAMURES |
92 | UNICARM SUPERMARKET | 110 SEINI | MARAMURES |
93 | UNICARM SUPERMARKET | 111 DRAGOMIRESTI | MARAMURES |
94 | UNICARM SUPERMARKET | 112 PANCOTA | ARAD |
95 | UNICARM SUPERMARKET | 114 CALINESTI | SATU MARE |
96 | UNICARM SUPERMARKET | 115 BARSANA | MARAMURES |
97 | UNICARM SUPERMARKET | 116 POIENILE DE SUB MUNTE | MARAMURES |
98 | UNICARM SUPERMARKET | 117 ODOREU | SATU MARE |
99 | UNICARM SUPERMARKET | 118 MOISEI | MARAMURES |
100 | UNICARM SUPERMARKET | 119 CAMPENI | ALBA |
101 | UNICARM SUPERMARKET | 120 ABRUD | ALBA |
102 | UNICARM SUPERMARKET | 121 BAIA DE ARIES | ALBA |
103 | UNICARM SUPERMARKET | 122 SATU MARE | SATU MARE |
104 | UNICARM SUPERMARKET | 123 OCNA SUGATAG | MARAMURES |
105 | UNICARM SUPERMARKET | 124 SUPLACU DE BARCAU | BIHOR |
106 | UNICARM SUPERMARKET | 125 BAIA MARE | MARAMURES |
107 | UNICARM SUPERMARKET | 127 BAIA MARE VASILE ALECSANDRI | MARAMURES |
108 | UNICARM SUPERMARKET | 128 BAIA MARE P-TA IZVOARELOR | MARAMURES |
109 | UNICARM SUPERMARKET | 129 SALACEA | BIHOR |
Anexa 2
INFORMAREA PERSOANELOR VIZATE
Identitatea operatorului de date
Strauss Romania S.R.L. societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, sector 3, Strada Nicolae Teclu nr. 51 Bucuresti – 032368, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/14081/1994, cod unic de inmatriculare RO5990561, in calitate de Organizator al campaniei “Poti castiga premiile care te imprietenesc cu ziua!” („Campania”)
Scopul prelucrarii si temeiul juridic
Datele personale prelucrate in cadrul Campaniei sunt prelucrate de Telcor Communications SRL (Agentia) in calitate de imputernicit al Operatorului precum si de Organizator, in calitate de Operator independent, in urmatoarele scopuri:
- In scopul organizarii campaniei promotionale si al gestionarii inscrierilor in campanie,
- Pentru validarea castigatorilor si livrarea premiilor
- In scopul indeplinirea obligatiilor fiscale ale Operatorului in legatura cu premiile acordate. Lipsa acestor informatii atrage imposibilitatea Operatorului de a depune declaratiile aferente catre autoritatile fiscale
Datele prelucrate
- Pentru scopul organizarii campaniei promotionale, categoria de date prelucrate: numarul de telefon,
- Doar in cazul castigatorilor premiilor campaniei, se prelucreaza in plus numele/ prenumele si adresa de email pentru transmiterea de catre castigatori a informatiilor necesare pentru validarea premiilor, adresa de livrare premii, semnatura (pentru predarea premiilor).
- Doar in cazul castigatorilor premiilor impozabile, se prelucreaza in plus CNP-ul (castigatorul va trimite pe email copie CI in vederea validarii CNP-ului) si vocea (in cazul participantilor care apeleaza numarul de Infoline al Campniei, convorbirea telefonica este inregistrata doar dupa acceptul participantului).
Perioada prelucrarii
- Datele participantilor castigatori sunt stocate pentru o perioada de 10 ani fiscali, conform reglementarilor fiscale in vigoare.
- Datele participantilor necastigatori sunt stocate pentru o perioada de cel mult 90 zile de la data finalizarii Campaniei.
Modul de prelucrare
Persoanele vizate trimit numarul bonului fiscal prin SMS (ocazie cu care Operatorul si Imputernicitul acestuia intra in posesia nr de telefon).
Persoanele vizate (potentialii castigatori) introduc in formularul online gazduit la adresa URL validare-doncafe.telcor.ro, datele personale mai sus mentionate.
Datele castigatorilor vor fi procesate de Telcor Communications SRL („Agentia”) pentru validarea premiilor si de catre Organizator (Strauss Romania SRL) pentru livrarea premiilor.
Datele prelucrate nu vor fi utilizate in niciun alt scop. Persoanele vizate nu vor fi supuse unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor si care ar putea produce un efect juridic sau un impact semnificativ asupra acestora.
Confidentialitate
Datele vor fi colectate, prelucrate si stocate de Organizator, Agentia si de furnizorul de servicii de curierat. Numele si prenumele tuturor castigatorilor vor fi afisate pe site-ul Campaniei. Datele nu vor fi dezvaluite catre alti terti si nu vor fi transferate in strainatate.
Drepturile tale
In perioada in care detinem si prelucram datele tale, ai dreptul de a ne solicita in orice moment accesul la date, rectificarea sau stergerea acestora, opozitia sau restrictionarea prelucrarii. Deasemenea, ai dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice asupra dvs. sau v-ar afecta intr-o masura semnificativa; Trebuie sa mai stii ca pentru orice suspiciune de nereguli privind prelucrarea datelor tale, poti depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro)
Modalitati de exercitare a drepturilor
In cazul in care doresti sa iti exerciti oricare dintre drepturile tale sau daca ai alte întrebări cu privire la politicile noastre de prelucrare a datelor te rugăm să ne contactezi printr-o cerere scrisă, semnată și datată, la protectiadatelor@strauss-group.ro, sau pe adresa poștală StraussRomania S.R.L cu sediul in Romania, Bucuresti, sector 3, Strada Nicolae Teclu nr. 51 Bucuresti – 032368
[1] Organizatorul isi rezerva dreptul de a ajusta continutul mesajelor raportat la situatiile neclare privind mecanismul Campaniei, inclusiv dar fara a se limita la probleme tehnice ale aplicatiilor utilizate in cadrul acestei Campanii. Participantii la aceasta Campanie pot primi din partea Organizatorului si/sau a Agentiei, mesaje de clarificare a mecanismului Campaniei, daca va fi cazul.
[2] Ex: nr bon fiscal urmat de textul UNICARM (196UNICARM)
[3] Vor intra la tragerea la sorti inscrierile inregistrate pana la data de 15 noiembrie 2023, orele 23:59